Požadovaný obsah je chráněn heslem
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Učitel promítne fotku Leoše Janáčka a Leoše Mareše a nechá žáky vymyslet, co vše mají uvedené osoby společného, co mají rozdílného. Nápady lze zaznamenávat ideálně na tabuli formou brainstormingu. První nápady může třída říct najednou, dále jsou žáci vyzváni, aby svůj nápad říkali ve chvíli, kdy učitel dopíše ten předchozí.
Je možné, že žáci Leoše Janáčka podle jeho fotografie nepoznají.
Před prozrazením jména nabízíme krátkou hru, při níž třída hlasuje o následujících otázkách:
Kterým mužem byste se raději nechali obsloužit v kavárně/restauraci?
Kterého muže byste nejspíše potkali v koncertním sále na dirigentském stupínku?
Kterého muže byste mohli potkat jako DJ na diskotéce? (…)
Žáci získají základní informace o životě a díle Leoše Janáčka.
Fotografie Leoše a Leoše, tabule + křídy/fixy