Požadovaný obsah je chráněn heslem
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Žáci pracují s rozstříhanými obrázky, které odpovídají obsahu textu písně. Jejich úkolem je během poslechu nebo po jeho skončení seřadit obrázky od první sloky k poslední.
Důležité pravidlo: Každý žák může posunout pouze jeden obrázek. S obrázky manipuluje vždy jen jeden žák.
Práci s obrazovým materiálem doporučujeme zejména v případě, že by třída píseň pouze poslouchala.
Jeden z obrázků může chybět, žáci mají za úkol obrázek dokreslit. Vytvořenou „kramářskou píseň“ mohou žáci dále využívat jako oporu paměti při zpěvu písně samotné.
Žáci interpretují píseň na motivy IV. věty Sinfonietty.
Žáci jsou schopni analyzovat motiv IV. věty Sinfonietty.
Žáci se seznámí s kramářskou písní, tvoří její obrazový doprovod.
Nahrávka, obrázky, noty, klavír/kytara/doprovodný nástroj, vytištěný text