Požadovaný obsah je chráněn heslem
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Pokud jej chcete zobrazit, zadejte prosím nejdříve heslo:
Po vlastní artistické zkušenosti z OPUSu se žáci podívají na krátkou ukázku z cirkusově pojatého operního představení Skočné B. Smetany a uvažují o roli hudby v artistickém vystoupení.
PŘÍPRAVA | OPAKOVANÝ POSLECH
Znovu si pustíme Skočnou podle provedení v OPUSu. (1)
Posloucháme tentokrát bez aktivit z předchozí hodiny.
Jakou roli hrála hudba ve vašem představení? Vyberte si z nabídky, můžete vybrat i více slov.
VIDEO | MY A ONI (2)
Po zhlédnutí videa rozdělíme žáky do skupin.
Porovnejte to, co jste zažili při Skočné vy, s operním představením z videa.
Na otázky odpovídejte podrobně, zamýšlejte se nad různými detaily. Hledejte společné body a zároveň podstatné rozdíly mezi naším vystoupením a operním představením.